onsdag 9 december 2009

Diplomet kom!!!

OK, jag är lite sen med att tala om det men nu är det här - mitt fina Tjejklassiker-diplom!!!

Inte nog med det - jag fick ett från Lidingö Tjejlopp också så jag har nu 5 diplom på väggen:

Är otroligt nöjd med mig själv - för lite drygt ett år sedan hade jag aldrig trott att jag skulle kunna genomföra något sånt här, hade aldrig ens tänkt tanken!!
Men, men man kan lära "gamla hundar" sitta, dvs springa i mitt fall.
Jag fortsätter att springa, just nu blir det 1-2 ggr/veckan blandat med stavgång, dips och gummiband som jag använder för att dra/staka mig fram med. Anledningen? Jo jag ska åka Tjejvasan 2010!
Vi är helt galna men nu vill vi ha bättre tid, vi vet att vi klarar det men jag ska erkänna att vi är inte lika motiverade som för årets lopp.... Tror dock att uppladdningen blir bättre - vi ska nämligen åka på ett träningsläger i januari!

Inga kommentarer: