onsdag 9 december 2009

God jul och ett Gott Nytt År!

Tack till alla som har stöttat mig i min Utmaning 2009 - det har varit ett fantastiskt år och jag har lärt mig mycket. Det har också varit ett jobbigt, roligt, spännande, arbetssamt, glädjande men även ett sorgligt år. Jag är övertygad om att jag inte hade klarat mig att ta mig igenom det jobbiga utan min träning - den har varit min röda tråd under hela året!

Jag tänker nu avsluta min blogg - kanske att jag skapar någon ny om jag hittar på något men nu har jag genomfört min Tjejklassiker och om du som läser det här funderar på att göra en så kör så det ryker - det är klart att du ska!!

Själv satsar jag på Tjejvasan 2010 och så tänker jag springa Vårruset. Tror inte det blir Tjejmilen, gillar inte riktigt det där med att springa 10 km på asfalt - jag föredrar mjukare underlag och tro't eller ej - jag gillade Lidingö Tjejlopp så vem vet.....

Tack till min familj och mina fantastiska vänner - och då speciellt till Netta som har sporrat, peppat och uppmuntrat mig, vi har haft många roliga timmar tillsammans det här året - det är det som är vänskap!






Inga kommentarer: