lördag 11 april 2009

Påskägg och solsken

10:41 står datorn på just nu och jag har hunnit med ett löppass som nära nog tog knäcken på mig! Anledningen var dels att jag sprang lite fortare än vad jag brukar göra men också att jag var för varmt klädd! Första gången jag sprang och klockade mig på vissa ställen gjorde jag Stora rundan 44:01 och idag på 40:54 - då var det säkert mulet och garanterat svalare, idag var det strålande solsken och vid starten ca +4 och när jag kom hem närmare +10.... även om jag "bara" hade en tunn långärmad tröja och vindjacka blev jag VARM.

Nu har jag duschat, ätit frukost, avnjutit en tidning, hittat en kul funktion i Funbeat som jag ska försöka använda mig av här i bloggen för att kunna visa vad duktig jag är med min träning. Måste klura lite först för de tekniska bitarna är jag inte helt bra på...

Dessutom fick jag ett litet meddelande - jag har fått en Award från Tezzan - Tack snälla du!

Måste klura lite på vilka jag vill tillängna den och det får bli under dagen. Nu är det iväg på påsklunch som gäller och så hoppas jag göra ett inlägg i kväll eller i morgon där jag berättar om min strålande träningsvecka!
Glad påsk och njut av god mat, vacker väder och ta en promenad!

Inga kommentarer: