onsdag 15 april 2009

Länge sedan nu

Det känns lite segt att uppdatera just nu då så mycket händer och många tankar snurrar runt. Men jag har haft en skön påskledighet och vi har försökt njuta i vårsolen under små pauser i allt som pågår. Vi har umgåtts med familj och vänner och jag har sprungit, promenerat och cyklat. Känns skönt att ha kommit igång med cyklingen. Premiär till jobbet var den 7 april, jag vet, jag vet jag glömde att skriva om det! Har sedan cyklat en omgång här hemmavid och ska köra till jobbet i morgon. Cykeln är nu lastad på bilen så det är bara att plocka av den vid färjan för att köra de 20 km jag har tills jag kan ta en varm dusch. Det brukar behövas så här i början av säsongen då det är rätt så kallt när jag börjar cykla så tidigt.....
Kul sak - Matilda har fått reda på vem hennes "sommarkompis" blir från CISV så nu har första mailet gått iväg. Det var spännande för hela familjen att få läsa om henne och vi ser fram mot juli då hon kommer hit!
Skulle fundera på det där med Award men det har inte blivit mer än funderingar - i lördags. Nu ska jag säga godnatt till mina barn och sedan knyta mig för att orka cykla i arla morgonstund.

Inga kommentarer: