söndag 22 mars 2009

Inspirerande 2

I inledning till min blogg så skriver jag att jag vill använda den för att peppa mig själv och kanske andra - måste säga att jag känner mig väldigt ödmjuk just nu men samtidigt en stark känsla av att jag KAN efter att ha hört om Nick Vujcic, se förra inlägget. I vilket fall som helst så släppte förkylningen och jag har sprungit två pass och gått ett par ordentliga promenader samt dansat disco i 2,5 timme och det var så kul!!!
Jag är med i Tezzans stegräknartävling och där ska veckans samlade steg rapporteras in på söndag förmiddag (söndag-lördag) men eftersom vi skulle på fest igår så fick jag rapportera in för lördagen vad jag hade på stegräknaren innan festen - jag hade kläder på mig som inte gick ihop med den så den fick vara kvar hemma vilket gjorde att jag hamnade på 15800. Roade mig för en stund sedan att kontrollera vad 2,5 timmars disco dans hamnade på - och Tezzan - det gör över 19000 steg!! Nu var ju inte stegräknaren vare sig med eller på så det räknas inte.....
Idag har jag gått en långpromenad och rubriken syftar till att det känns lite avlägset med simning just nu och då tänker jag på Vansbrosimningen i början på juli men tanken är att det är här jag ska träna om några månader - brrrrr
Å andra sidan så var det härligt med snösmältning och fågelkvitter
och några små späda små tulpaner som tittar upp.

1 kommentar:

Anonym sa...

19 000 steg för 2½ timmars discodans! Wow! Det borde ju räknas med, jag tänker iaf skriva in det i inlägget :)