lördag 7 mars 2009

Si och så

Si och så har det blivit med inlägg den här veckan pga allt som händer runt omkring. Har dock hunnit med en hel del löpning, det blir lite terapi över det känns det som men skön sådan. I varje fall efteråt. Sprang i måndags morse, tisdags kväll och så i torsdags direkt efter jobbet. Den sista rundan var jag mycket nöjd med mig själv - sprang i drygt 7 km och var ute i 8 km då jag gick den första. Har fortfarande svårt att förstå att det är jag som springer så långt... I vilket fall som helst, det var asfalt hela tiden men jag kände ingenting i knäna och det var ett skönt konstaterande! Igår blev det helledigt och idag har vi varit runt och tittat på stall så det blev bara en promenad med inlånad hund så knappast någon träning - men dipsen blir av om en stund - kör 3x35 varje kväll! Får väl börja utöka dem nu till 40 men det är s-e-g-t sista setet. I morgon är det simning och skojakt - Matilda sa häromdagen: "mamma varför är inte jag som andra tjejer som gillar att köpa skor?". Bra fråga men jag har inget svar, vet bara att vi har en tuff stund framför oss innan vi hittar något som passar såväl lilla fröken som mor och plånbok!

Inga kommentarer: