lördag 7 mars 2009

Uppdatering på bloggfronten

Det jag märkt under de här månaderna är att jag stöter på mångas namn om och om igen och det är så kul att se vad som händer så därför tänkte jag passa på att lägga till några nya bloggar som jag följt sedan en tid tillbaka och de är:
  • Linnea som hittade mig någonstans ifrån, hon har fullt med mål och många härliga idéer och jag känner att vara regelbunden motionär är "grrrreat"
  • Magda Gad - grym träningsmänniska som är kunnig, inspirerande och har ett underbart sätt att uttrycka sig på - me like thee!
  • Puma, eller rättare sagt Sara - träffat på hennes namn på ett par olika sidor och tycker det är kul att se vad hon hittar på
  • Felicitas - som gjorde Tjejklassikern förra året och som var den första jag hittade när jag började med min utmaning. Hon har ett par bloggar men jag fann henne på den jag länkat till

1 kommentar:

Nea sa...

Jag är tillbaka=)
Vad roligt att du gillar min blogg, ledsen att jag varit lite frånvarande senaste veckorna men alla behöver ibland vila upp sig lite.
Bra jobbat med tjejvasan, funderar själv på att kanske göra det nästa år...Men jag har aldrig åkt längdskidor så det kommer krävas en del träning i sådana fall.
Ha det gott så länge!