fredag 12 december 2008

Grått och allmänt trist

Den här veckan har inte varit kul träningsmässigt. Har haft problem med min vänstra vrist och det har gjort att jag inte har kunnat springa någonting och har heller inte cyklat något. Har tagit några kortare stavgångsturer men kängorna jag hade tryckte så det blev inte heller bra. Nu börjar det kännas som att det onda har gett med sig och jag har en förhoppning om att komma ut i morgon på ett pass. Just nu regnar det men SMHI varnar för halka så jag får väl se hur det är i morgon bitti.... Är annars nöjd med mig själv - årets julkortsskörd är klar och ska nu bara skickas iväg. De till utlandet gick häromdagen så förhoppningsvis får släkt och vänner dem före jul i år..... Jag gillar vanliga julkort tycker nog att det är lite mer personligt men gillar samtidigt att kunna använda mig av den moderna tekniken så det blev en variant kan man väl säga. Får väl se hur mottagandet blev lite senare. Nu är det dags för resultatet av Idol-finalen och Matilda sitter bänkad - får se om det blev Alice eller Kevin.

Inga kommentarer: