torsdag 4 december 2008

Positivt!

Hade det årliga återkommande samtalet om hur-det-har-varit-det-här-året-på-jobbet idag och jag sträcker på mig och är mycket nöjd - både med vad jag har levererat och vad jag har fått motta. Så en bra dag!
Dessutom har jag hunnit med ett ordenligt stavgångspass och jag gjorde ett misstag - klädde mig för varmt! När jag kom hem kände jag efter och det var lite ruggigt och blåsigt ute så jag tog på mig - fel, fel, fel. Det blev alldeles för varmt och tungt att gå men jag slog makens tid! Ha, han var ute mitt på dagen och klockade in sig på strax efter en timme - jag gjorde det på 59:38.0 och då tyckte jag att det kändes segt för det var lerigt och sandigt på sina ställen. Kan bli bättre men var ändå bra!
Nu återstår att packa ihop inför helgens skidåkning - det ska bli så kul även om jag är lite små-orolig för hur det ska gå. Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får en bra helg! Vill gärna höra allt om den sen :)