måndag 29 december 2008

Liten och klen

så känns det just nu. Har haft en hejdundrandes huvudvärk och halsont ett par dagar. Nu har halsen gett sig men inte huvudvärken. Har precis tagit beslutet att ställa in nyårsfirandet med vännerna uppe i norr. Trist men jag vill inte åka dit upp och bli dålig, bättre att bli frisk och vara hemma på nyår och kunna åka iväg med Erika på fredag. Att vara dålig innebär ingen träning - och det är också trist. Det blir ingen skidåkning (här finns ingen snö men det gör det i Övik...) här går att springa men det ska jag inte göra. Får ägna mig åt långa promenader så att jag åtminstone kommer ut även om det inte ska gå i något vidare tempo. Var så nöjd efter mitt 30 min löppass häromdagen och efter det; ingenting. Kanske är det inte meningen att jag ska springa varje dag..... Ett plus idag - solen skiner och det är sagolikt vacker därute så på med varma kläder och ut och njuta i solskenet fast med solglasögon för huvudvärken. Ingen snö utanför men lika vackert ändå som för 5 år sedan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig! Och Gott Nytt År!