lördag 20 december 2008

Julbord och löpning


Hela familjen var på julbord idag - Jungfrusunds Marina - mycket gott och trevligt. Det är ganska mysigt att sitta vid fint dukat bord och bara kunna hämta mat om och om igen men det är tur att det inte händer så ofta för då skulle byxorna sluta passa ganska snart.... En dryg timme efter att ha ätit av den goda julmaten ville jag ut och springa - gäller att passa på medans det fortfarande fanns ljus ute (men i morgon vänder det!!!) 20 min löpning inga problem, inte heller 2 min gång men sedan de sista 8 min löpning - då kändes att det var lite trångt i magen. Men det gick och jag gjorde det och det var sköööönt efteråt. Blev dock inga situps utan nöjde mig med armhävningarna idag, tyckte inte det var värt att fresta på för mycket på en gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Strongt jobbat! Det ska väl helst gå ett par timmar mellan en stor måltid och ett träningspass, tror jag.

God Jul och Gott Nytt År!