söndag 15 februari 2009

Social simmare


Började dagen med ett 1200m simpass. Stege, medley och utmaningar stod på schemat och det kändes att jag hade gjort något igår. Var lite trött på slutet men jag höll ut och aldrig har det väl varit så skönt när sista 25m längden var avklarad!

På eftermiddagen har jag varit social - bäste broder med fru och två små söner kom ner, vi ska vara barnvakter och tycker det kunde vara lämpligt att yngsta brorsonen känner sig lite mer hemma när det väl är dags för övernattning. Eller vi och vi - Micke och tjejerna ska vara det för jag är då på hemväg från Tjejvasan om allt går som det ska. Uncle Alan var också här och vi avnjöt alla Matildas chockladmuffins och Erikas drömmar - jodå "man" får njuta av sådant, speciellt när "man" har motionerat ordentligt!

Kaninerna har fått sopat i sin bur, går inte att kratta då det mesta är fruset på marken men fick upp en hel del och så har de fått massor av ny fin halm i sovdelen. Måste komma ihåg att köpa en höbal då det minskat rejält i förrådet nu när det varit kallt.
Bildförklaring - hade ingen på chokladmuffins eller drömmar så det fick bli på en liten "kaktustårta" som jag gjorde för några år sedan. Mycket socker var det men den blev ganska söt även till utseendet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för peppen! Visst är det så att det blir ljusare nu och det är härligt!