tisdag 10 februari 2009

Spinning

Känner fortfarande av revbenet på vänster sida och det var helt klart fel vald bh idag. Men pulsbandet fungerar att använda så det gjorde jag under 75 min spinning. Skönt efteråt.
Min spinningcykel ja, vi hittade den hos ett företag som säljer begagnad gymutrustning, bl a spinningcyklar. Åkte dit och tittade och det var precis en sådan där som jag använt vid "riktiga" spinningpass så jag betalade glatt 1500 kr och släpade hem den. Maken konstaterade att den var tung - vi höll inte på att få upp den för trappan. Micke servade och gjorde smärre reparationer på den och vi fick dvd:er från USA med spinningpass på och sedan var det bara att sätta igång! Har haft den ett par år nu och måste säga att det är klart roligare att köra spinningpassen nu när jag använder pulsklocka och försöker förstå mer när de pratar om de olika zonerna.

Inga kommentarer: