måndag 20 oktober 2008

En kompis!!

Jaaaa! Äntligen, en av mina kompisar hänger med!!! Fick en trevlig present i morse - jag får sällskap under året till min Utmaning 2009 - jag är mycket nöjd! Och det är bra att det är något att vara nöjd med för idag kan jag inte skryta över något vidare resultat - blygsamma 4600 steg. Nåja, man fyller inte år varje dag och det var god middag så grattis till mig själv ändå!
Imorgon ska E till kompis så jag ska rida Ruben och det ska bli kul. Har inte ridit honom på ett par veckor nu och tänker köra mycket sitsträning imorgon.

Nämnde Funbeat.se häromdagen och det är ganska kul att lägga upp allt jag gör men jag har inte riktigt fått kläm på det hela där än. Har hittat en tjej som börjar med Vansbrosimningen till sommaren och blir peppad av henne - tack Tezzan!
Nu väntar disken...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du fått med dig en kompis!!

Och stort grattis! Jag förstår att du firat födelsedag :)

Therese sa...

Inte bara det - jag har även hittat ett träningsprogram för löpning som jag har lagt upp i Funbeat-kalendern efter mycket strul! I övermorgon ska jag leta träningsprogram för skidåkning...