tisdag 14 oktober 2008

Lunch-Linedance!

Idag hann jag gå en härlig tur i samband med solnedgången så lite ljus och lite mörker blev det. Vänster knä kändes bra idag så jag provade med att springa upp för första backen och då det gick alldeles strålande så bestämde jag mig för att springa upp för alla backarna på stora rundan. Det gjorde att tiden kröp ner till 56.38.5 och nu ett par timmar senare känns det inte mycket mer än det brukar (gammal skada...) så jag är nöjd!

Imorgon är det Linedance på lunchen som gäller - vi ska repetera Rio och så börja med en ny dans som tydligen heter Higher. Att dansa linedance är ROLIGT, började med det i våras och nu vill jag inte gärna missa passen. Lena - vår instruktör - är så otroligt engagerad och det gör det hela roligare. Jag har utmanat mina kollegor att hänga med på ett pass - resultatet blev att 1 av 5 kommer med - inget vidare resultat - av dessa 4 som inte kommer med är det tre män... Vad är de rädda för?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bor i Skåne och vi har oftast varken snö eller is (mer än rent sporadiskt). Tror du det går lika bra med inlines?

Therese sa...

Det låter bra tycker jag. Har aldrig stått på sådana men jag ser dem så kör dem till och från jobbet och med stavar så blir det väl samma sak. Kör på det!