måndag 13 oktober 2008

Mörkt

Trots sovmorgon i hushållet ringde klockan 05.35 och jag kom ut! Mycket nöjd med mig själv att jag hann gå lilla rundan - 4,8 km och idag på 40.50.04 och det inkluderade att stanna och knyta ett skosnöre som gått upp - slarvigt.....
Det är nu det märks att det är mörkt på morgnarna, ser inte fram mot november men det är inte så mycket att göra åt utan "gilla läget". Tänkte ta mig till gymet på jobbet och se om det finns någon cross trainer där, vet att det finns några roddmaskiner och ska försöka börja ro någon gång i veckan (någon gång...) har insett att jag måste variera mig och inte bara gå fort, fortare, fortast men på lördag ska jag ut och rida med ett litet gäng och det ska bli kul!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, vad roligt! Jag kommer att följa din blogg med stort intresse så skriv så detaljerat du kan om din träning är du snäll!
Som du säkert läste satsar jag på att börja med Vansbro-simningen i juli 2009 (då ses vi ju där??!!) och så göra hela tjejklassikern.

Therese sa...

Tack för ditt inlägg - mitt första!!
Ska komma på ett sätt att börja träna simning på - måste lära mig crawla, tror det blir lättare då.

Anonym sa...

Ja, jag kan inte heller crawla. Simmar vanligt bröstsim.

Jag har lagt en länk till din sida på min blogg. Hoppas att fler väljer att följa din väg mot tjejklassikern :)

Vill du ha fler besökare till din blogg kan du kolla här:
http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=thereze