tisdag 21 oktober 2008

Funbeat är knepigt

Trots att mörkret sänkte sig över ridbanan var det ett bra ridpass. Jag måste verkligen träna upp balansen - tänk att det ska vara så svårt att sitta ner i traven och vara avslappnad! Har kämpat med min sida på Funbeat och lagt upp ett träningsprogram som jag hittat samt lite nedräkningar. Det var inte lätt och jag blir lite less på't när jag inte får till det på en gång.

Det har varit full fart på jobbet idag och så planerar jag resan till Dublin. Det blir lunch på underbara Powerscourt och så ett besök på RDS där vi ska se en utställning om att sticka och brodera och då är det på avancerad nivå! I övrigt är det öppet än så länge men jag vet hur det brukar bli - helt plötsligt ska vi åka hem och har inte hunnit med hälften av vad vi vill göra... I vilket fall så ser både jag och E fram emot att åka tillbaka och hälsa på!

Inga kommentarer: