onsdag 26 november 2008

Dagens träning - Linedance

Idag lärde vi oss två nya danser, båda nybörjare; Make it up och D.H.S.S (Dark, hot, sweet & strong). Båda var relativt lätta och det känns som att det finns en chans att de sitter om två veckor då vi har nästa pass. Instruktören är borta nästa vecka..... Av gårdagens energiutbrott är det mesta borta, fast i morgon ska Matti och jag baka peppisar - har jag tänkt. Dessutom måste jag packa ihop vad jag behöver för helgen, åker direkt till Globen efter jobbet på fredag och Erika åker dit från skolan. Gäller att komma ihåg biljetterna!

Jag nämnde träningsläger för några inlägg sedan och har blivit påmind om det. Det är inte så allvarligt som det låter. Jag och Netta ska upp till Sandviken och där har vi förutom hotellrum i Gävle bokat in ett teknikpass i Högbo! Teknikpasset ska vi ha på fredagen med Seppo Lindh och på lördagen tänkte vi försöka åka några timmar innan vi styr kosan söderut igen. Däruppe har det väl kommit mera snö än här och dessutom har de det konstfrusna spåret så åka blir det. Information finns på http://www.hogbobruk.se/

Inga kommentarer: