tisdag 4 november 2008

Hemma och på banan igen

Igår skulle jag haft ett Löpskolepass men jag orkade inte. Var helt slut efter en stressig dag på jobbet och för lite sömn kvällen innan. Resan hem gick bra men vi landade inte förrän 22.55 och innan vi hade fått ut bagaget och kommit iväg var klockan närmare midnatt. Mötte resten av familjen halvsovandes på hotellet i Bromma - japp, vi lyxade till oss och tog en hotelnatt. Gissa om tjejerna tyckte det var härligt på måndagsmorgonen - dels sovmorgon och dels 9 minuters promenad till skolan!
I vilket fall som helst så körde jag löppasset idag på morgonen. Det var skönt att röra på mig på morgonen men det är inte helt kul att springa på asfalt. Försökte hålla mig på alla små gräskanter jag kunde hitta! Det här betyder att jag ska ha ett löppass till redan i morgon men jag skjuter på det till torsdag, det känns som att det kan bli lite mycket för mitt knä med att springa och dansa linedance i morgon.
Ser också fram mot kvällen - då är det dags att möta "the name's Bond, James Bond" i Quantum of Solace som jag fick biljett till när jag fyllde år. Natti, natti

Inga kommentarer: