fredag 14 november 2008

Fredag, fredag, fredag

Jag är mäkta stolt över mig själv - trots regn och rusk så tog jag mig ut på mitt springpass i Löpskolan!
Idag var det 4 omgångar om 5 min som gällde, det var nog ingen vidare vacker löpning då jag kände av knät men jag gjorde det - tur att det var mörkt så ingen såg mig. Sprang om en stackars ryttare vars häst tyckte det var klart suspekt med någon som kom smygandes upp bakifrån i regnet...
Erika och jag har precis varit uppe och bytt täcke på Ruben - hon hade tvättat hela lerhögen idag och nu behövde vi byta från ett blött fleecetäcke till ett trasigt ulltäcke. Gissar att det ska inhandlas ett nytt stalltäcke i morgon när vi åker till stan, det behövs!
Ja visst ja - det var ju städdag igår och sällan har jag sett så många personer bära svarta sopsäckar som idag men som jag trodde, nämn att det kanske inte är helt fritt framför all brandsläckningsutrustning så blir allt bortforslat blixtsnabbt..!
Nu önskar jag en trevlig kväll - ska se Dobidoo.

Inga kommentarer: