tisdag 6 januari 2009

23 timmars försening

Säger bara det - stackars SAS! Att vara i Paris när det kom snö var helt fel när det gäller flyg men nu är vi hemma välbehållna även om väldigt trötta. Det kan inte vara lätt för SAS när något sådant här händer. Jag har full förståelse för att besättningen inte kan flyga när den jobbat vad som är tillåtet men det jag inte har förståelse för är varför inte markpersonalen kan gå ut med information till passagerarna. Suck.

Ja, det blev ingen träning idag men jag har å andra sidan gått massor den här helgen så det får väl vara lite plåster på såren. Har lagt om min löpträning, måste fokusera på stavgång mer för att få upp styrkan i armarna - det är bara drygt en månad kvar och fortfarande ingen skidträning - mamma mia! Men nu finns det hopp om jag bara kan finna något spår att åka i - snart!

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: visst är frukosten en härlig måltid!