måndag 12 januari 2009

Balans....

Oj, oj, oj - det är dåligt ställt med balansen har jag upptäckt. Att göra övningar på en balansboll var svårt och inte blev det bättre av att jag känner mig lätt illamående - jag blev sjösjuk av bollens rörelser! Vet inte om jag är ensam om den här känslan men jag hoppas att den är övergående för jag ska göra det här igen. Det var kul men svårt, jobbigt men lätt och så kunde jag göra det framför datorn - dvs jag såg på web-TV, jag skrev inte samtidigt ;)

Jag har en strålande utmaning framför mig och det är en rensningsutmaning som jag nappar på från Ulrika Gabriel Ulrika Gabriel Inspiratör: RENSNINGS UTMANING STARTAR V. 4 läs mer nästa vecka då jag ska publicera något före och efter! Tårtskåpet står väl högt på listan... och jag har dåligt samvete för att jag inte har förklarat det där men det får vara tills nästa tillfälle - nu måste jag få sova några timmar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad roligt :) Jag ska också vara med i utrensnings-utmaningen. Det behövs!

Jag väntar med spänning på att få höra om tårtskåpet :)