tisdag 20 januari 2009

Resningsutmaningen


Ha - två gånger på samma dag!!

Jag har ju antagit Ulrika Gabriels rensningsutmaning och jag har bestämt mig för att det ska bli tårtskåpet den här veckan. Så här ser det ut just nu och det är inte en vacker syn. Nu ska jag bara åtgärda eländet.
Jo, jag måste nämna min stegräknare. Batteriet tog slut häromdagen, ganska kasst med tanke på att jag fick den i oktober. Men, men i vilket fall som helst, jag har ju dessutom gått med i Tezzans stegräknartävling - läs mer om den här: stegräknartävling och gå med du också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså, det är det som är det beryktade tårtskåpet ;)

Kan förresten varmt rekommendera följande stegräknare. Jag har en sån själv och du får 50 kronors rabatt som bloggare och deltagare i min tävling :)

Ulrika Gabriel sa...

Så snyggt det blev :-D!!!