söndag 25 januari 2009

Massor av "röra"

Idag har det blivit en del "röror";
Jag rört en hel del på mig - började morgonen med 50 min simning och idag var det frisimsträning (crawl). Vi gjorde en del övningar med enbart en arm och jag upptäckte att min vänsterarm behöver bli bättre i crawlen..... Efteråt när jag var nyduschad och nyfönad så bar det av till Grimsta där jag träffade Netta och vi gav oss ut på en dryg 2-timmars stavgångspromenad. Tanken var att vi skulle gå i motionsspåren men där var det glansis så det blev till att gå på vägarna i Hässelby. Det är inte lätt att gissa hur långt det blev men jag ritade en karta på Funbeat och kom fram till att det nog blev ca 12 km. Kan inte påstå att det var något vidare tempo men vi skyller på isen!

Nästa röra var kaninburarna och fjällpulkan. Nu har jag gjort rent dem och tagit kort - om någon behöver 1 eller 2 fina och stora kaninburar eller en Segebaden fjällpulka så finns de till försäljning! Annons ska läggas ut på Blocket.se men bilder kommer här och mer info finns!:

Dagens sista röra (innan jag ske se ett TVprogram om fransmannen som talar med hästar) blir nästa veckas rensningsutmaning hos Ulrika - det blir receptsamlingen och kokböckerna. Så här ser det ut just nu - önska mig lycka till - det kan behövas:

Inga kommentarer: