onsdag 14 januari 2009

Solsken och löppass

I strålande solsken sprang jag 30 min under lunchen. Det var härligt!!! Lite panik blev det för när jag var på väg att byta om kom jag på att jag hade allt - utom jacka... Kom på att det kanske fanns "kvarglömda effekter" så kontrollerade i receptionen vid träningslokalerna och det fanns en tunna dock ingen jacka men väl en superfin Peak-hoody. Den dög att springa i men jisses vad varm jag blev, var inte direkt lättsprunget med den men den gjorde så att jag kom ut!
Det lustiga är vad folk glömmer/lämnar kvar efter sig, har alltid varit fascinerad att det fanns så många jackor och ytterskor som fanns i barnens skola i "kvarglömda lådan" - mitt i vintern! Och så hittar jag det på jobbet där det definitivt inte finns några barn som "glömmer".....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, visst är det fantastiskt att folk inte verkar sakna sina grejor!?